reklama

ftipný príbeh

prečo by mali mať ženy špeciálne označenie na aute, keď sú za volantom?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
http://www.happybeagle.com/images/Germany/wall-trabant.jpg
http://www.happybeagle.com/images/Germany/wall-trabant.jpg 

 Uvedomujem si, že úvodná veta môže z pohľadu iných vyznievať ako gól do vlastnej brány, ale viem, čo hovorím.. Včera som šla so spolužiačkami do mesta, a hneď prvá chyba, akej sme sa dopustili, bola, že sme sa ako veľké mestské paničky vybrali autom. fakt som si nevedela predstaviť, čo horšie sme mohli spraviť;ak niekto tuší, aké ťažke je hľadanie schopného miesta na parkovanie v centre Bratislavy uprostred týždňa, vie ma pochopiť. No samozrejme, na také veci sa nemyslí. Hlavne, že je tu autíčko. Zhruba pri Cukrovej sme začali uvažovať, kam to naša vozidlo odparkovať. Kamarátka dostala skvelý nápad. Poďme na Medenú. Je tam fajn obchod s hudobninami:) Šoférovala iná kamarátka. nie najhoršia šoférka, no ani jedna z nás nemá vodičský dlhšie ako rok a pol, a tak to aj vyzerá... Skrátka a dobre, došlo na ono spomínané parkovanie tak, ako raz príde na psa mráz. Mohli sme si vybrať medzi jedným voľným miestom pri nejakých drevených zábranách a doskách alebo nekonečným krúžením po úžasnom centre Bratislavy. Z pochopiteľných dôvodov sme zvolili možnosť A. Problém bol v tom, že miesto malo na dĺžku asi toľko, čo celé auto, čo je príliš málo, minimálne pre začínajúce vodičky. Keďže sa ma už kolegyňa na brigáde pomocou dvoch časopisov, sťaby áut, snažila naučiť, ako parkovať pozdĺž obrubníka medzi dve autá, ponúkla som sa, že to zaparkujem ja. Však už sa mi to raz podarilo!! samozrejme som sa nepriznala, že prvýkrát to za mňa, tiež v centre, parkoval jeden milý pán.. Sadla som si za volant, ale čo auto, to iná prevodovka. Tak som na úvod skapala, teda motor mi skapal, aby som nezavádzala. A pre veľký úspech ešte asi päťkrát. Cúvala som, skapínala, šla dopredu, všetky tri kamarátky vystúpili a radili mi, dokonca ma jedna začala natáčať na mobil. Až kým ďaľšiu neosvieetilo a neposunula tie dosky, čím vytvorila zhruba meter nového priestoru, čo mi ale nestačilo. Vyzeralo to tak, že budeme mať aj cudzieho diváka, jedného muža, ktorý ale pochopil, že za volantom je niekto, pre koho vymysleli nálepky s označením Z a posunul dosky úpln na kraj a začal mi radiť. skoro sa mi to úspešne podarilo odparkovať, nebyť iného auta, ktoré tam zaparkovalo miesto mňa. Aby som bola presná, cúvala som a keď som pozrela do spätného zrkadielka, nevidela som tam to čierne auto, čo bolo hneď za mnou, ale zázrakom sa tam zjavilo modré auto s dvomi blondýnkami, ktoré na našu podráždenú reakciu reagovali len kývnutím hlavy, asi sa uisťovali, že im tam stále hrká.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak si myslím, že nestačí len označenie Z na vozidlá, ale malo by byť aj Ž...

Silvia Kotuľová

Silvia Kotuľová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keby nerozprávam, tak asi vybuchnem. Skúšať to radšej nebudem.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu