reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Silvia Kotuľová

Silvia Kotuľová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keby nerozprávam, tak asi vybuchnem. Skúšať to radšej nebudem.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Naboso. Dohola.

Silvia Kotuľová

Naboso. Dohola.

Ako som sa rozhodla vyjsť zo svojej zóny komfortu, vybehnúť naboso, vykŕmiť sa donaha a čiastočne začať záhradkárčiť v malom.

  • 21. apr 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
A čo ak nechcem?

Silvia Kotuľová

A čo ak nechcem?

Narodila som sa v jeden krásny slnečný deň, akurát že pred polnocou. Nikto sa ma na nič nepýtal. Či už som pripravená a či vôbec mám záujem. Úmyselné opomínanie môjho vlastného názoru, tento prejav nezáujmu o pocity nepredstavoval práve najlepší prvý dojem. No ako som zistila, na tomto svete síce prvý dojem zaváži, ale niekedy máte šancu napraviť ho. Od môjho začiatku som bola v očakávaní. Dúfala som, že svet chytí možnosť napraviť môj názor naňho za pačesy a zlepší ho. Čakám už niekoľko rokov a stále neviem, čo si mám myslieť.

  • 24. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
veľa zdravia, šťastia a..?

Silvia Kotuľová

veľa zdravia, šťastia a..?

Môj tatino mal nedávno narodeniny.  S bratom sme mu kúpili spoločný darček. Krásna kniha o Jimmovi Morrissonovi. Gratulovala som mu ale sama za seba. Taká nestarnúca, len trochu otrepaná, klasika. Všetko najlepšie, veľa zdravia, šťastia, lásky a pre istotu veľa zdravia a o kúsok viacej, predsa len človek nikdy nevie, toho zdravia.

  • 5. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Papkanie

Silvia Kotuľová

Papkanie

Bol raz jeden zajko, ktorý sa vybral na prechádzku do lesa.Teda vlastne to nebol zajko ale zajačica, čo mala chuť na sex. Neviazaný. Zábava. Stretla tam vlka.Toho najsexi vlka v lese. No vlkovi nedoplo, o čo by zajačici chcelo ísť a teda sa nič nestalo.

  • 22. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Ako dostať chlapa ako sa patrí do poličky

Silvia Kotuľová

Ako dostať chlapa ako sa patrí do poličky

Upozornenie vopred. Akákoľvek podobnnosť s reálnymi postavami je čiste náhodná :)

  • 27. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Zmiznutie

Silvia Kotuľová

Zmiznutie

Tak som dnes cestou zo školy rozmýšľala, prečo sa snažíme silou mocou si všetko tak veľmi chrániť, poistiť a zamykať na zámky.

  • 19. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 405x
  • 4
ftipný príbeh

Silvia Kotuľová

ftipný príbeh

prečo by mali mať ženy špeciálne označenie na aute, keď sú za volantom?

  • 30. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 394x
  • 0
Božia vôľa

Silvia Kotuľová

Božia vôľa

po vypočutí nedeľnej kázne toto slovné spojenie pre mňa nabralo nový rozmer.

  • 29. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Nový pohľad

Silvia Kotuľová

Nový pohľad

ja len že sa nestotožňujem s rozprávačom. toť vše

  • 30. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 492x
  • 2
A predsa je Valentín fajn

Silvia Kotuľová

A predsa je Valentín fajn

Je pravdepodobne celkom známa skutočnosť, že sa nebezpečne približuje sviatok Valentína. Tak som rozmýšľala, prečo si dnešná spoločnosť potrebuje umelo vytvárať podobné sviatky respektíve si z už existujúcich také vatvárať.  Je to preto, že už si nedokážeme povedať, čo máme na srdci bez toho, aby na to neupozornila reklama?

  • 13. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Svet je úžasné miesto, kam sa narodiť

Silvia Kotuľová

Svet je úžasné miesto, kam sa narodiť

Svet je skutočne očarujúce a úžasné miesto, kam sa narodiť, kde žiť. Len treba vedieť ako a kam sa pozerať. Stačí zalistovať v katalógu dovoleniek ktorejkoľvek cestovnej kancelárie a nestačíme sa čudovať, čo za nádhera nás obklopuje. Exotické pieskové pláže či malebné mestečká na pozadí panenskej prírody, to všetko tvorí súčasť na prvý pohľad organizovaného chaosu. No v skutočnosti planéta Zem zodpovedá predstave harmonickej symbiózy dobra a zla.

  • 28. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 759x
  • 1
...a prešiel som na druhú stranu

Silvia Kotuľová

...a prešiel som na druhú stranu

nič nie je také zlé, ako sa zdá na prvý pohľad a všetko zlé je na niečo dobre. Vždy!

  • 22. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Sacherova torta

Silvia Kotuľová

Sacherova torta

tak cez tieto sviatky som sa rozhodla, ze spravím fakt dost dobry kolac. no a ze sa mi to podarilo? tomu verte, a navyše to bola pre moje okolie vítaná zmena, vzhľadom na to, že som zástancom racionálnej stravy..

  • 29. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Stereotyp

Silvia Kotuľová

Stereotyp

Dá sa povedať, že mnohým z nás ide o to, aby sme sa vyvarovali stereotypu a nevedome sa pritom stávame jeho súčasťou.

  • 20. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Festival frankofónneho filmu

Silvia Kotuľová

Festival frankofónneho filmu

Festival s tak dlhým názvom by mohol aj niekoho odstrašiť, ale nenechajte sa, budte silní, lebo to stojí za to.

  • 18. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Kruh hľadania

Silvia Kotuľová

Kruh hľadania

hľadám, hľadáš, hľadáme. ktokoľvek povie, že nehľadá, tak je to hypokrit.

  • 11. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
golfová loptička

Silvia Kotuľová

golfová loptička

nikto nevie, kam v ďaľšej sekunde dopadne a ani nevie, čo mu nasledujúci okamih môže priniesť. to je na živote úžasné.

  • 10. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Mravci

Silvia Kotuľová

Mravci

kniha o tak malom a nepovšimnutom svete a predsa mnohonásobne prevyšujúc počtom jedincov a aj radom ďaľších vlastností ľudí.

  • 10. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 586x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu